Dagens teori

Ibland verkar det som om folk inte inser hur gammal jag är. Det är möjligt att jag fortfarande ser yngre ut än vad jag är. Och det är något som är typiskt, av okända skäl ser många med asperger yngre ut än de är. Min teori är följande, personer med asperger tar längre på sig att hitta en partner, därför måste vi, för att hinna föra vidare våra gener, vara kvar på toppen av vår fertilitet under lång tid – m.a.o. måste vi åldras långsammare. Nej, självklart, även om det inte låter så dumt, var det bara skitsnack, jag kan kalla det för en påminnelse om att bara för att något låter logiskt, behöver det inte vara sant.

Leave a Reply

