Onlineutbildning : jag som folkbildare

Som omväxling tänkte jag här posta en video med ett experiment som jag har lagt ut på youtube. Saken är den att på engelska finns det massvis med amatörklipp om hur man extraherar DNA ur jordgubbar, men jag hittade inget klipp på svenska. Eftersom jag är ledig och har en massa tid över gjorde jag ett klipp på svenska. Kan lika gärna posta det här. Så nu är jag en del, en väldigt liten del, av fenomenet med onlineutbildning som jag skrev några ord om i ett tidigare inlägg.

One thought on “Onlineutbildning : jag som folkbildare

Leave a Reply

