När jag var ung

En lustig grej med mig och London är att jag två gånger, i den staden har fått höra: “You must be popular with the girls”. Ja, jag har även fått liknande komplimanger hemma i Sverige, om sant kan vi döda myten att utseende skulle spela någon roll för män. Om du är blyg, tafatt ,konstig är det kört, oavsett hur du ser ut.

Själv upplevde jag inte min första kyss förrän jag var 18 och hade inte sex förrän X år senare. Nu när jag skrivit dels det sistnämnda och dels att jag såg bra ut när jag var ung blir inlägget en sällsamma blandning av skryt och självömkan.

Leave a Reply

