Vad beror autism på?

Jag kan nu berätta att autism naturligtvis beror på det moderna livets fasor, t.ex. att inte alla bara äter ekologisk mat. Jag har en autismspektrumströning, om jag en dag träffar en autistisk kvinna och vi får barn tillsammans, kommer barnen att bli fullt normala, om vi bara ger barnen ekologisk mat. Att barn skulle vara lika sina föräldrar, det är galet att tro, naturligtvis blir alla barn normala om de äter ekologiskt. I naturen finns inga annorlundaheter, alla är normala.

Ps. For the record. När jag var liten var mina föräldrar petiga med min mat, de lagade min mat med ekologiska råvaror och de var stränga med godis. Med min yngsta syster var de däremot inte lika stränga med godis och hon kanske fick mer vanlig mat, och hon är civilingenjör med en doktorsexamen.

Leave a Reply

