Årskrönika, något försenad

Förra året, ja vad säga om förra året? Även om jag inte tar hänsyn till storpolitiken, som jag inte kan göra något år, var det ett konstigt år. Eller kanske inte, det kanske bara var så att jag reagerade annorlunda på mycket som hände. Jag menar jag har har träffat personer som dricker för mycket, eller som hör röster om de inte tar antipsykotiska läkemedel, men förra året påverkades jag starkare av att träffa personer med problem. Kanske har det något av en mognadsfråga. Att jag bryr mig mer.

Relaterat jag har också träffat en kille som verkade tro han kunde bygga en evighetsmaskin i sitt garage. Det är så bisarrt, men jag antar jag ska tycka synd om honom, han kan verkligen ha problem. Alternativ säger han sådana där saker för att provocera. Vilket inte heller kanske är friskt.

Leave a Reply

