Dax att försöka uppdatera mer

Det finns en enkel anledningen till att jag inte har uppdaterat på ett tag. Jag har varit upptagen med flera projekt samtidigt. Förutom skrivarkursen där jag jobbar på en roman, har jag jobbat med en insändare och en grej för det sk Kulturverket. Plus då att jag har min dreamwidth-journal. För att inte tala om allt vardagligt: städa, betala räkningar, laga mat, baka bröd …

Jag tycker det är kul att skriva och även att experimenterar med matlagning och bakning, det är sätt att leva ut min kreativitet. Men allt detta tar energi. Speciellt att skriva en roman är ansträngande och något jag egentligen inte tror jag är kapabel till, jag vägrar bara att ge upp. Det sagt har jag material till en handfull blogginlägg som jag hoppas få upp snart.

Leave a Reply

